گل فان,دانلود فیلم,دانلود آهنگ,دانلود سریال,اخبار سینما

گل فان,دانلود فیلم,دانلود آهنگ,دانلود سریال,اخبار سینما

دانلود فیلم رستاخیز با همه کیفیت ها همراه داستان رستاخیز

دانلود فیلم رستاخیز

لینک دانلود فیلم ایرانی رستاخیز به زودی پس از عرضه سراسری

 فیلم رستاخیز

نام فیلم : رستاخیز | کارگردان : احمدرضا درویش | موضوع : تاریخی

کیفیت : 480p-720p-1080p | سال تولید : 1391 | سال انتشار : 1399

مدت زمان : 160 دقیقه | فرمت : MKV | زبان : فارسی | محصول کشور : ایران

درباره فیلم سینمایی رستاخیز

رستاخیز فیلمی تاریخی مذهبی به کارگردانی و نویسندگی احمدرضا درویش محصول سال ۱۳۹۱ ایران است. رستاخیز در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در ۱۱ بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین بود و در نهایت در ۸ بخش از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی برنده سیمرغ بلورین شد. این فیلم در ۲ دی ۱۳۹۲ در سینما فرهنگ با حضور برخی اعضای دولت اکران خصوصی شد و در ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ در کاخ جشنوارهٔ فجر هم‌زمان با برگزاری سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. فیلم رستاخیز در روز ۲۴ تیر ۱۳۹۴ با مجوز قانونی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اکران عمومی درآمد اما ساعاتی پس از آن در پی مخالفت علما و مراجع با محتوای آن و به تصویر کشیدن چهره برخی از پرده سینماها به پایین کشیده شد. این فیلم در جشنواره های متعدد توانسته جوایز زیادی را کسب کند.

بازیگران فیلم سینمایی رستاخیز

بازیگران فیلم سینمایی رستاخیز آرش آصفی، پوریا پورسرخ، حسن پورشیرازی، فرهاد قائمیان، بابک حمیدیان، بهادر زمانی، یاور احمدی فر، انوشیروان ارجمند، انوش معظمی، کوروش زارعی، محمود محکمی، سعید علیپور، امیر مولوی، علی جاویدفر، میرطاهر مظلومی، حمید جدیدی، قادر پزشکی، محمدرضا حق‌گو، علی عباسی، تورج فرامرزیان، بابک والی، رضا اکبری ارطه، ابراهیم سلطانی، خلیل الله خواجه نظام، پژمان جعفری سمرقندی، پرویز پورحسینی، شقایق فراهانی، مهتاب کرامتی، لیلا بلوکات، زهره حمیدی، سروش گودرزی، سیدجواد یحیوی، جمال سلیمان، طلحت حمدی، رضوان عقیلی، فواز سرور، داوود حسین، جواد الشکرچی و فادی ابراهیم هستند.

داستان فیلم سینمایی رستاخیز

بعد از مرگ معاویه پسر ابوسفیان، یزید بن معاویه خود را خلیفه مسلمین می‌خواند و به فرماندار مدینه نامه می‌نویسد که از حسین بن علی بیعت بستاند. بکیر بن حر که به عنوان پیک مخصوص دربار یزید بن معاویه برگزیده شده‌است مأمور رساندن نامه یزید بن معاویه به مدینه می‌گردد. او که جوانی چابک و پرانرژی است و در تکاپوی حقیقت است در مدینه متوجه می‌شود که حامل نامه‌ای است که در آن به کشتن حسین بن علی فرمان داده شده‌است. بکیر در مکه با اندیشه‌ها و خط فکری حسین بن علی (امام شیعیان) آشنا می‌شود. مردم کوفه با فرستادن نامه‌های بسیار زیاد، حسین بن علی را به کوفه دعوت کرده‌اند تا در قیام بر ضد یزید پسر معاویه، آن‌ها را یاری کنند. حر ابن یزید ریاحی، به همراه بکیر و دو هزار سوار از سوی عبیداله بن زیاد مأمور می‌شوند به سمت کاروان حسین بن علی که به سمت کوفه در حرکت هستند بروند. کاروان حسین در شماری اندک، در کربلا به محاصره هزاران نفر از لشکریان یزید درمی‌آیند.

عوامل فیلم سینمایی رستاخیز

کارگردان : احمدرضا درویش

تهیه کننده : تقی علیقلی‌زاده، دلتا مدیا، آکوا فالز

نویسنده : احمدرضا درویش

تدوین : طارق انور

مدیر فیلم برداری : حسین جعفریان

صدا بردار : یدالله نجفی

طراح گریم : محسن موسوی مدنی

طراح صحنه و لباس : مجید میرفخرایی

مدیر تولید : علی قائم مقامی

عکاس: بابک برزویه

تصاویر فیلم رستاخیز

 فیلم رستاخیز

 فیلم رستاخیز

 فیلم رستاخیز

به این پست امتیاز دهید.

مطالب مشابه