گل فان,دانلود فیلم,دانلود آهنگ,دانلود سریال,اخبار سینما

گل فان,دانلود فیلم,دانلود آهنگ,دانلود سریال,اخبار سینما

محمدرضا گلزار و جواد عزتی در فیلم آینه بغل منوچهر هادی + جزییات فیلم اینه بغل

دانلود فیلم آینه بغل

+ لینک دانلود فیلم ایرانی آینه بغل اضافه شد

دانلود فیلم آینه بغل منوچهر هادی با لینک مستقیم و کیفیت بالا با بازی رضا گلزار

دانلود فیلم آینه بغل منوچهر هادی با لینک مستقیم و کیفیت بالا با بازی رضا گلزار

نام فیلم : آینه بغل | کارگردان : منوچهر هادی | موضوع : کمدی-اجتماعی

کیفیت : 480p – 720p – 1080p | سال تولید : 1396 | سال انتشار : 1397

مدت زمان : 90 دقیقه | فرمت : MKV | زبان : فارسی | محصول کشور : ایران

درباره فیلم سینمایی آینه بغل

حضور محمدرضا گلزار و جواد عزتی در فیلم جدید منوچهر هادی قطعی شد . فیلم آینه بغل بزودی مقابل دوربین می رود . فیلم آینه بغل عنوان جدیدترین ساخته منوچهر هادی است که از چندی پیش و با دریافت پروانه ساخت وارد مرحله پیش تولید شده و براساس برنامه ریزی های انجام گرفته بزودی مقابل دوربین خواهد رفت . هادی پس از پایان فیلم برداری سریال عاشقانه پیش تولید فیلم جدید خود را آغاز کرده و به احتمال فراوان تا اواخر تیرماه نیز درگیر تولید این فیلم خواهد بود . به احتمال زیاد منوچهرهادی فیلم آینه بغل را برای حضور در جشنواره فیلم فجر ۹۶ آماده خواهد کرد . سال گذشته این کارگردان با فیلم به یک گارگر ساده نیازمندیم در جشنواره فیلم فجر حضور داشت . رضا گلزار یکی از نقش های اصلی «عاشقانه» ، سریال نمایش خانگی منوچهر هادی را برعهده داشت و جواد عزتی نیز اولین همکاری با این کارگردان را تجربه خواهد کرد . لینک دانلود فیلم جدید آینه بغل در همین پست قرار گرفت .

بازیگران فیلم سینمایی آینه بغل

محمد رضا گلزار ، جواد عزتی ، یکتا ناصر ، نازنین بیاتی ، مه لقا باقری ، سیامک صفری ، غلامرضا نیکخواه ، بهاره رهنما ، محمد حسن هوایى ، امیر حسین هوایى ، مهتاب سعیدى ، سینا ابوطالبى ، نیما جمالى هستند .

داستان فیلم سینمایی آینه بغل

داستان فیلم آینه بغل به کارگردانی منوچهر هادی مضمونی اجتماعی با رگه های کمدی دارد و خلاصه داستان فیلم آمده قیمت آینه بغل ماشین بعضى ها معادل زندگى خیلى هاست .

اخبار جدید فیلم سینمایی آینه بغل

– پروانه نمایش فیلم پر هزینه آینه بغل به کارگردانى منوچهر هادى و تهیه کنندگى منصور سهراب پور و امیر پروین حسینى صادر شد و تیتراژ فیلم سینمایى آینه بغل توسط امیر عباس گلاب خوانده مى شود و فیلم آینه بغل از بعد ماه صفر کران خواهد شد . فیلم آینه بغل از آذرماه امسال اکران خواهد شد .

– اکران فیلم آینه بغل 8 آذر ماه آغاز شده و این فیلم تاکنون بالای 15 میلیارد تومان فروش داشته است و نشان دهنده استقبال خوب تماشاگران از این فیلم است .

پست اینستاگرامى منوچهر هادى و گله از جواد عزتى بازیگر فیلم آینه بغل (متن کامل قرار داده شد)

خیلی ها سوال میکنن که چرا عکسی از جواد عزتی نمیذاری و در تبلیغات فیلم نیستند . این سوال زیاد پرسیده شده و به احترام شما پاسخ میدم . بعد از آماده شدن فیلم در هیچکدام از مراسم ها و اکرانها ایشان نه پاسخ تلفنها رو دادند نه شرکت کردند . از طریق همسرشان متوجه شدم که با من هیچ مشکلی ندارن . چندین پیام به ایشان دادم بعد از یک هفته جواب مختصری دادند . درهر صورت من و گروه بخاطر همزمانی کار ایشان با فیلم هزارپای آقای داودی بسیار اذیت شدیم و روزای سخت ولی شیرینی رو تجربه کردیم . ایشان تا این لحظه نه تنها هیچ تبلیغی در صفحه شخصی خودشان از آینه بغل نکردن در هیچ مراسمی هم شرکت نکردن و جواب تلفن من و بچه های گروه رو هم ندادند .

دانلود فیلم آینه بغل

بعد از پیگیری های من یکبار با فاصله یک هفته ای تماسی با من داشتند که به دلیل دلخوری جواب ایشان را ندادم . این دلخوری همچنان ادامه دارد و از ایشان گله دارم . به هر دلیلی اگر از تهیه کنندگان ناراحت هستین یا هر کسی در گروه باید به احترام فیلمی که برایش زحمت کشیدیم همگی در اکران کمک کنیم که بهتر دیده شود . در آخر صمیمانه از حضور جواد عزتی عزیز و همسر محترمشان در فیلمم ممنونم و هنوز کنجکاوم مثل مردم عزیز و هواداران محترم ایشان که پاسخی برای بی توجهی و بی مهری اش به فیلم آینه بغل بدهد که بی شک یکی از بهترین بازیهای اوست به گواه همین مردم و مخاطبان فیلم که جواد عزیز و بازی درجه یک او را در فیلم دوست داشتن .

نقد فیلم سینمایی آینه بغل به قلم نقد روز

فیلم آینه بغل از آثار منوچهر هادی که روایت کننده زوج جوانی هست که برای سالگرد نامزدی شان ماشین گران قیمت یه نفر رو از پارکینگ برمی دارن و آینه بغل ماشین تو خیابان زده میشه ، کل بار کمدی فیلم رو دوش جواد عزتی هست و اگه این نقش حذف شه دیگه اصلا کمدی نیست و جواد عزتی هم همون بامزگی همیشه رو داره و باعث خنده تماشاچی تو سالن میشه ، از دیگر نقاط قوت فیلم اشاره خیلی صحیح به ضعف های فضازی هست که حتی سلبریتی این فضارو نشان می ده که مشکل روانی داره ، همچنین لوکیشن های خیلی خوب و فیلمبرداری خوب مخصوصا زمان پرواز اون پرنده از دیگر نقاط مثبت فیلم هست . بازی های کلیشه ای محمدرضا گلزار همون همیشگی با موهای متفاوت ، جواد عزتی با همون لحن حرف زدن همیشگی و متاسفانه تبلیغات تجاری زیاد که حتی یه جایی این تبلیغ وارد دیالوگ بازیگر هم میشه که اصلا خوب نیست .

دانلود فیلم آینه بغل

از حفره های فیلمنامه ای هم میشه به ملاقات یک باره پدر زن مرتضی که تو وزرات خارجه کار میکنه تو برج میلاد نام برد اونم دقیقا زمانی که اونا دارن در مورد بچه و چیز هایی که که نباید بدونه حرف میزنن که مارو یاد سریال های ترکیه ای انداخت . همچنین سکانسی که مرتضی لباس زنانه میپوشه ، چه لزومی داشت تو دسشویی این کارو کنه ؟ میتونس تو همون ماشین یا پارکینگ این لباس هارو بپوشه و فقط به خاطر کمدی شدن داستان این کارو میکنن که خیلی هم موفق عمل نمیکنن و نکته آخر اینکه تمام شوخی ها هم لفظی هست و به کمدی موقعیت به جز یکی دو جا برنمی خوریم . این فیلم شباهت زیادی به لحاظ ساختار به کار کمدی قبلی منوچهر هادی داشت و حتی یه گام هم عقب تر بود و تکلیف تماشاچی هم کاملا مشخصه که باید با دیالوگ های جواد عزتی بخنده ولی نه به اندازه اکسیدان .

عوامل فیلم سینمایی آینه بغل

تهیه کننده : منصور سهراب پور و امیر پروین حسینى

کارگردان : منوچهر هادى

نویسنده : بابک کایدان

تصاویر فیلم آینه بغل

محمدرضا گلزار و جواد عزتی در فیلم آینه بغل منوچهر هادی + جزییات فیلم اینه بغل

عکس بازیگران در پشت صحنه فیلم اینه بغل منوچهر هادی

فیلم آینه بغل منوچهر هادی

جواد عزتی و نازنین بیاتی در نمایی از فیلم آینه بغل منوچهر هادی

فیلم آینه بغل منوچهر هادی

تیپ محمدرضا گلزار در اکران فیلم ینه بغل منوچهر هادی

فیلم آینه بغل

محمد رضا گلزار به همراه منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر در اکران فیلم سینمایی آینه بغل

فیلم آینه بغل

نازنین بیاتی در اکران مردمی فیلم سینمایی آینه بغل به کارگردانی منوچهر هادی

فیلم آینه بغل

پست اینستاگرامى منوچهر هادى و گله از جواد عزتى (متن کامل قرار داده شد)

منوچهر هادی و جواد عزتی در اکران فیلم آینه بغل

تصویر منوچهر هادی و جواد عزتی در اکران فیلم سینمایی آینه بغل

عکس جواد عزتی و نازنین بیاتی در اکران آینه بغل

عکس جدید از جواد عزتی و نازنین بیاتی در اکران فیلم سینمایی آینه بغل به کارگردانی منوچهر هادی

تیزر فیلم سینمایی آینه بغل با خوانندگی امیرعباس گلاب

 

دانلود فیلم آینه

دانلود با کیفیت 1080HQ

قیمت 4,000 تومان – حجم 4.3GB

دانلود با کیفیت 1080p

قیمت 3,500 تومان – حجم 2.1GB

دانلود با کیفیت 720p

قیمت 3,000 تومان – حجم 1.5GB

دانلود با کیفیت 480p

قیمت 2,500 تومان – حجم 826MB

لینک های دانلود فیلم ایرانی آینه بغل پس از عرضه سراسری در سایت دانلود فیلم قرار گرفت .

توجه> رمز پیش فروش آینه بغل : upnamair-zr@hd2izn | هم اکنون بدون رمز در دسترس می باشد <توجه

 

به این پست امتیاز دهید.

مطالب مشابه

بازخورد و سوالات(5 دیدگاه)

  1. zohreh گفت:

    zohrehashori

  2. zohreh گفت:

    ۱۲۳

  3. محمد امین گفت:

    رضا گلزار نمیدونم سوپر استاره یا نه ولی همه طرفداراش بیشتر دختر ان بخاطر خوشگلیشه 😐 وگرنه بازیگرخوب کلا زیاده

  4. ارسلان گفت:

    خدایی این رضا گلزار تاحالا یه جایزه از جشنواره های مختلف برده که همه بهش میگن سوپراستار ؟!

    • رامین گفت:

      مگه به جایزه هست؟ بن افلک هم سوپراستار فیلمهای عاشقانه هالیودی هست که به بهترین چهره در زمان خودش معروف بود. یک جایزه هم نداره. مثلا بازیگرهای ایران که جایزه دارن در برابر آلپاچینو، صفر صفر هم نیستن. بنابراین کلا به این مباحث فکر نکن و به زندگیت ادامه بده.