گل فان,دانلود فیلم,دانلود آهنگ,دانلود سریال,اخبار سینما

گل فان,دانلود فیلم,دانلود آهنگ,دانلود سریال,اخبار سینما

کوتاه شدن فیلم شعله ور برای اکران

 

به گزارش گل فان حمید نعمت الله از انجام اصلاحاتی روی نسخه اکران عمومی فیلم «شعله‌ور» خبر داد و گفت: فیلمی که در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد آن‌قدر با عجله آماده شده بود که می‌توانم بگویم به هیچ وجه نتیجه نهایی که از فیلم «شعله‌ور» در ذهن داشتم، نبود. اما حالا، نسخه‌ای که قرار است به‌زودی و در هفته جاری روی پرده سینماهای سراسر کشور برود همان فیلمی است که من اسم آن را گذاشته‌ام «شعله‌ور»!

فیلم سینمایی «شعله‌ور» به کارگردانی حمید نعمت‌اله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی حدود ۲۰دقیقه کوتاه‌تر شده است و نسخه اکران عمومی آن ۱۰۰دقیقه خواهد بود. این فیلم از ۲۴ مرداد روی پرده سینماهای سراسر کشور می رود.

«شعله‌ور» فیلمی در ژانر اجتماعی است که نظر منتقدان و داوران سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر را به خود جلب کند. این فیلم توانست در شش رشته کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین شود و امین حیایی نیز دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کند.

این فیلم به نویسندگی هادی مقدم‌دوست و حمید نعمت‌اله، با بازی متفاوت و جذاب امین حیایی زندگی مردی را روایت می‌کند که احساس می‌کند عددی نشده است و این احساس او و همه‌ زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

از دیگر بازیگران این فیلم می توان به زهرا حاتمی، دارا حیایی، پانته آ مهدی نیا، بهمن پرورش، مژگان صابری و فرید قبادی اشاره کرد.

از عوامل فیلم سینمایی «شعله ور» می توان به مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، صدابردار: علی عدالت دوست، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی، تدوینگر: مهدی سعدی، مدیر تولید: فرشید رئوفی، عکاس: امیرحسین شجاعی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا اشاره کرد.

به این پست امتیاز دهید.

کوتاه شدن فیلم شعله ور برای اکران

مطالب مشابه

  • دانلود فصل دوم سریال ساخت ایران 2 تمامی قسمت ها
  • دانلود فیلم ثبت با سند برابر است
  • فیلم ایرانی لکنت
  • دانلود فیلم شیش و بش ۲ با کیفیت بالا + عکس بازیگران و داستان فیلم شیش و بش۲