گل فان,دانلود فیلم,دانلود آهنگ,دانلود سریال,اخبار سینما

گل فان,دانلود فیلم,دانلود آهنگ,دانلود سریال,اخبار سینما

فیلم خوک

به روز شده

دانلود فیلم خوک مانی حقیقی + عکس بازیگران و داستان فیلم سینمایی خوک

دانلود فیلم خوک

+ لینک دانلود فیلم ایرانی خوک قرار گرفت

دانلود فیلم خوک مانی حقیقی + عکس بازیگران و داستان فیلم سینمایی خوک

دانلود فیلم خوک مانی حقیقی + عکس بازیگران و داستان فیلم سینمایی خوک

نام فیلم : خوک | نویسنده و کارگردان : مانی حقیقی | موضوع : کمدی-اجتماعی

کیفیت : 480p – 720p – 1080p | سال تولید : 1396 | سال انتشار : 1398

مدت زمان : 120 دقیقه | فرمت : MKV | زبان : فارسی | محصول کشور : ایران

درباره فیلم سینمایی خوک

پس از فیلم موفق “پنجاه کیلو آلبالو” ، دومین فیلم کمدی “مانی حقیقی” به اسم “خوک” پروانه ساخت گرفت . خوک به نویسندگی ، کارگردانی و تهیه کنندگی مانی حقیقی یک کمدی متفاوت در سینمای ایران است . برخلاف آنچه انتظار می رفت که فیلم خودک مانی حقیقی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر 96 حاضر شود اما مانی حقیقی ترجیح داد به جای اکران فیلمش در جشنواره فیلم فجر در جشنواره فیلم برلین خوک را به نمایش بگذارد . امیدواریم مانی حقیقی در جشنواره فیلم برلین خوب بدرخشد . فیلم سینمایی خوک در ژانر کمدی ساخته شده و احتمال دارد بیشتر از فیلم اژدها وارد میشود  مورد توجه قرار گیرد . به زودی لینک دانلود فیلم جدید خوک در همین پست قرار می گیرد .

بازیگران فیلم سینمایی خوک

حسن معجونی ، لیلا حاتمی ، لیلی رشیدی ، پریناز ایزدیار ، سیامک انصاری ، علی باقری ، مینا جعفرزاده ، آیناز آذرهوش ، رضا یزدانی ، بیوک میرزایی ، سهیلا رضوی ، علی مصفا هستند .

داستان فیلم سینمایی خوک

داستان فیلم خوک در ژانر کمدی اجتماعی است که در خلاصه داستان فیلم آمده : حسن خشمگین است ، او مدتی است موفق به فیلم ساختن نشده . ستاره‌ محبوبش صبر ندارد و می‌ خواهد با کارگردانان دیگر همکاری کند . همسرش دیگر عاشقش نیست . دخترش بزرگ شده و دیگر مستقل است . مادرش پیر شده و کم‌ کم حافظه خود را از دست داده . مزاحم جذابی او را هر جا می‌ رود تعقیب می‌ کند و اصرار دارد حسن او را وارد دنیای سینما کند و از همه بدتر ، قاتلی در سطح شهر مشغول کشتن کارگردانان سینمای ایران است و …

اخبار جدید فیلم سینمایی خوک

– فیلم خوک مانی حقیقی در بخش مسابقه جشنواره برلین 2108 . فیلم سینمایی خوک به تهیه‌ کنندگی و کارگردانی مانی حقیقی به عنوان نماینده ایران در بخش مسابقه جشنواره فیلم برلین به نمایش در می‌ آید . جشنواره فیلم برلین 15 تا 25 فوریه (26 بهمن ماه تا 6 اسفندماه) برگزار می‌شود .

– پوستر بین الملی فیلم سینمایی خوک ساخته مانی حقیقی برای حضور در جشنواره فیلم برلین رونمایی شد . این فیلم برای نخستین بار در جشنواره برلین 2018 روی پرده می‌ رود .

– قسمتی از مصاحبه مانی حقیقی در جشنواره فیلم برلین درباره فیلم خوک : اصلی‌ ترین چیزی که می‌ خواهم روشن کنم این است که فیل خوک یک کمدی است . یک پارودی موقعیت ، این که چیزی در فیلم اشاره یا ارجاعی به هر چیز خاصی در ایران باشد در فیلم من وجود ندارد . هر چیزی که در فیلم خوک می‌ بینیم از فیلتر شوخی ، کنایه و پارودی رد شده تا به این موقعیت رسیده است . در اینجا (فیلم خوک) نوعی از خود شیفتگی وجود دارد که در واقع کمیک است و در نقطه‌ی مرکزی فیلم من قرار دارد . همانطور که همه‌ ی کمدی‌ های سیاه‌ ها همین اتفاق باید برایشان پیش می آید ، پیچش تاریکی اتفاق می‌ افتد و فیلم در ادامه کارش کمی جدی‌ تر و پیچیده‌ تر می‌شود .

نقد فیلم سینمایی خوک به قلم منتقدان خارجی

آنیا سیلیگر : این فیلم می‌ خواهد به هر قیمتی که شده کمدی باشد و موفق هم می‌شود . شما نمی‌ توانید این فیلم را تماشا کنید مگر آن که در نگاه ثانویه به کشور و شرایطی بیاندیشد که فیلم در آن ساخته شده است . در فیلم هم کمدی بزن بکوب پیدا می‌ شود هم موسیقی راک و توهمات خلسه‌ آور ، حتی بازجویی دوست‌ داشتنی هم در فیلم هست که شبیه یک هیپی پیر کت‌ و‌ شلواری است .

دانلود فیلم خوک

ردموند بیکن : خوک  ادامه‌‌ تمایل شدید مانی حقیقی بر سکانس‌ های عجیب و غریب رویا و میان‌پ رده‌های موزیک ویدیویی است . این کمدی سیاه با فیلم برداری درخشانش به شکلی متنوع تزیین شده و دامنه‌ مختلفی از رنگ‌ ها را به کار گرفته که باعث می‌ شود فیلم برایتان از پرده‌ ی نمایش بیرون بزند . این روی کرد که البته شاید برای همه خوشایند نباشد تنش روایت را در پاره‌ ای از اوقات که نیازمند به افزایش است کاهش می‌ دهد ، اما در کل زیبایی یکه‌ ی را نصیب فیلم کرده که تا زمان زیادی در ذهنتان باقی می‌ ماند .

دانلود فیلم خوک

کلودیا شولمریخ : این فیلم یک سمفونی سرخ رنگ است . آغازی دارد که سخت می‌ شود باور کرد در ایران فیلمبرداری شده باشد . موقعی که فیلم را تماشا می‌کردیم ، بارها و بارها به یاد شوندرومان افتادم ، اثری که بود و کیرشهوف نویسنده فرانکفورتی در قالب ادبیات مبتذل درباره عشق ، جنایت و خشونت نوشته است . این فیلم سینمایی جاندار مانی حقیقی هم تقریبا چنین حال و هوایی دارد .

دانلود فیلم خوک

شانس جایزه فیلم سینمایی خوک

باید منتظر درخشش فیلم سینمایی خوک در جشنواره فیلم برلین 2018 باشیم .

عوامل فیلم سینمایی خوک

تهیه کننده : مانی حقیقی

کارگردان : مانی حقیقی

نویسنده : مانی حقیقی

تصاویر فیلم سینمایی خوک

دانلود فیلم خوک مانی حقیقی + عکس بازیگران و داستان فیلم سینمایی خوک

عکس بازیگران و داستان فیلم سینمایی خوک + دانلود فیلم خوک

دانلود فیلم خوک

نخستین عکس از حسن معجونی و پریناز ایزدیار در نمایی از فیلم خوک مانی حقیقی

دانلود فیلم خوک

لیلا حاتمی و حسن معجونی در نمایی از فیلم سینمایی خوک ساخته مانی حقیقی

تیزر فیلم سینمایی خوک

 

دانلود فیلم خوک

دانلود با کیفیت 1080HQ

قیمت 4000 تومان – حجم 2.3GB

دانلود با کیفیت 1080p

قیمت 3500 تومان – حجم 1.5GB

دانلود با کیفیت 720p

قیمت 3200 تومان – حجم 859MB

دانلود با کیفیت 480p

قیمت 3000 تومان – حجم 528MB

به این پست امتیاز دهید.

مطالب مشابه

  • فیلم سرو زیر آب
  • فیلم چهل و هفت
  • فیلم هایلایت
  • فیلم لس آنجلس – تهران
  • فیلم دم سرخ ها
  • فیلم آخرین بار کی سحر را دیدی؟
  • فیلم سوفی و دیوانه
  • فیلم پشت دیوار سکوت با کیفیت HD
  • فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم
  • فیلم داش آکل