گل فان,دانلود فیلم,دانلود آهنگ,دانلود سریال,اخبار سینما

گل فان,دانلود فیلم,دانلود آهنگ,دانلود سریال,اخبار سینما

فیلم لحظه اعدام قاتل آتنا اصلانی دختر هفت ساله پارس آباد اردبیل + جزییات

فیلم لحظه اعدام قاتل آتنا اصلانی دختر هفت ساله پارس آباد اردبیل + جزییات

فیلم لحظه اعدام قاتل آتنا اصلانی دختر هفت ساله پارس آباد اردبیل + جزییات

فیلم لحظه اعدام قاتل آتنا اصلانی دختر ۷ ساله

از امروز صبح فیلم لحظه اعدام قاتل آتنا دختر ۷ ساله اردبیلی در شبکه های مجازی توسط کاربران پخش می شود که ما را مجاب کرد تا این پست را گذاشته و در باره صحت و دورغ بودن فیلم اعدام قاتل اتنا اصلانی بحث کنیم . این فیلم صحت ندارد و فیلم لحظه اعدام قاتل کیانا دختر هفت ساله نیشابوری می باشد . که متاسفانه از قضا هم قاتل کیانا سادات حسینی شبیه قاتل آتنا اصلانی می باشد و هم این دو دختر کوچولو سرنوشت شان با هم یکی بود . لطفا این موضوع را اطلاع رسانی کنید تا این شابعه بیشتر از این پخش نشود . مهدی نجفی قاتل کیانا که شوهر عمه کیانا بود بعد از تجاوز جنسی به کیانا دختر ۷ ساله به قتل رسانده و جسد بی جانش را دفن کرد .

اما درباره اسماعیل قاتل آتنا اصلانی دختر پارس آبادی

این فرد که به قتل آتنا اصلانی اعتراف و نیت خودش را از دزدیدن آتنا کوچولو تجاوز جنسی به آتنا بیان کرده بود در بازجویی ها به یک قتل دیگر نیز اعتراف کرد و حتی پای قتل سوم نیز باز شده است . قاتل اتنا اصلانی سابق کیفری زیادی از جمله : کوک ربایی ، تجاوز و اعمال مشابه داشته است . پرونده این قاتل جنانی هنور در حال بررسی می باشد و حکم اعدام قاتل آتنا اصلانی به دلیل وجود پرونده های قتل دیگر صادر نشده است . که در صورت تایید رسمی این خبر را در همین پست اطلاع رسانی خواهیم کرد .

آپدیت ۸ شهریورماه ۹۶ : حکم اسماعیل رنگزر قاتل آتنا اصلانی توسط دادگستری اردبیل صادر شد و قاتل آتنا اصلانی به دلیل تجاوز و قتل محکوم به اعدام در ملا عام شد .

دانلود فیلم لحظه اعدام قاتل کیانا دختر ۷ ساله نیشابوری

گردآوری: گروه دانلود گل فان

http://golfun.ir/category/download

فیلم لحظه اعدام قاتل آتنا اصلانی , اتنا اصلانی , اسماعیل قاتل آتنا اصلانی , اعدام قاتل آتنا اصلانی , اعدام قاتل اتنا , اعدام قاتل دختر بچه ۷ ساله پارس ابادی , پدر و مادر آتنا اصلانی , تصویر قاتل آتنا اصلانی , تصویر کیانا حسینی , فیلم لحظه اعدام قاتل آتنا اصلانی , فیلم لحظه اعدام قاتل آتنا اصلانی , شوهر عمه کیانا , عکس اتنا هفت ساله , عکس خانواده اتنا اصلانی , عکس شوهر عمه کیانا , عکس قاتل آتنا اصلانی , عکس قاتل اتنا اصلانی , عکس قاتل اتنا اصلانی در پارس اباد , عکس قاتل کیانا , عکس کیانا دختر نیشابوری , فیلم لحظه اعدام قاتل آتنا اصلانی , فیلم لحظه اعدام قاتل آتنا اصلانی , قاتل آتنا اصلانی , قاتل آتنا اصلانی کیست , قاتل کیانا , قاتل کیانا سادات حسینی , قاتل کیانا کیست , ماجرای قتل کیانا , مهدی نجفی قاتل کیانا .

به این پست امتیاز دهید.

فیلم لحظه اعدام قاتل آتنا اصلانی دختر 7 ساله

فیلم لحظه اعدام قاتل آتنا اصلانی دختر هفت ساله پارس آباد اردبیل + جزییات

مطالب مشابه

  • ماجرای گم شدن ملیکا دختر بچه مشهدی + جزییات دزدیده شدن ملیکا
  • فیلم پیدا شدن یوسف بهمن آبادی و فیلم لحظه به دام انداختن سارق یوسف بهمن ابادی
  • شکایت خانواده آتنا اصلانی از امیر تتلو به علت توهین تتلو به آتنا + فیلم
  • توهین امیرتتلو به سردار آزمون در واکنش تیکه سردار آزمون به امیر تتلو درباره آتنا
  • امیر تتلو بدحجابی دلیل مرگ آتنا اصلانی و ستایش قریشی بود + عکس