گل فان,دانلود فیلم,دانلود آهنگ,دانلود سریال,اخبار سینما

گل فان,دانلود فیلم,دانلود آهنگ,دانلود سریال,اخبار سینما

دانلود فیلم ایرانی فراری با کیفیت های 720p و 1080p همراه داستان فیلم فراری

دانلود فیلم ایرانی فرارى

دانلود فیلم ایرانی فراری با کیفیت های 720p و 1080p همراه داستان فیلم فراری

دانلود فیلم فراری با کیفیت های 720p و 1080p همراه داستان فیلم فراری

درباره فیلم سینمایی فراری

علیرضا داود نژاد را باید جزو آن دسته از کارگردان هایی را بدانیم که بیشتر فیلم دغدغه مند می سازد ، فیلم هایی که به نوعی درباره با معضلات فعلی جامعه امروز ما با نگاهی جلوتر به آینده است . ساخته جدید این کارگردان مطرح ایرانی نیز چنین نگاهی دارد . فراری ماجرای دختر روستایی که به شهر می آید و چیزهایی را مشاهده می کند که از نزدیک آنها را نه دیده و نه لمس کرده است . فیلم ایرانی فرارى جدیدترین ساخته علیرضا داودنژاد به تهیه کنندگى جهانگیر کوثرى اکرانش به زودى در سینماهاى سراسر کشور آغاز مى شود . فیلم ایرانی فراری از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر بهترین فیلم نامه ، بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین صدابرداری را به خود اختصاص داد و علیرضا داوودنژاد نیز جایزه ویژه هیات داوران و سیمرغ بلورین را برای کارگردانی فیلم سینمایی فراری دریافت کرد . به زودی لینک دانلود فیلم جدید فراری با عنوان دانلود فیلم ایرانی فراری در همین پست قرار می گیرد

بازیگران فیلم سینمایی فراری

بازیگران فیلم ایرانی فراری محسن تنابنده ، ترلان پروانه‌ ، سیامک صفری‌ ، سیما تیرانداز ، رضا داودنژاد ، سجاد سپهرى شکیب هستند .

درباره فیلم سینمایی فراری

داستان فیلم ایرانی فراری مضمونی اجتماعی دارد و درباره دختر شهرستانی ایه که در تهران به دنبال یک ماشین فراری است و با راننده ای آشنا می شود که قصد کمک کردن به او را دارد .

اخبار جدید فیلم سینمایی فراری

فیلم ایرانی فراری به کارگردانی علیرضا داوود نژاد و تهیه کنندگی جهانگیر کوثری به زودی در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد . پوستر جدید این فیلم رونمایی شد و انتظار م می رود که فراری فروش خوبی را در سینمای های تهزان و شهرستانها داشته باشد . همچنین بازی محسن تنانبده که برای این فیلم در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد میتواند در نوع خود جالب باشد .

– اعتراض تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی “فراری” به حذف تبلیغات این فیلم در تلویزیون و اکران نامناسب این فیلم در زمان بد . جهانگیر کوثری تهیه کننده و علیرضا داودنژاد کارگردان فیلم فراری با انتقاد از عملکرد بد صدا و سیما در تبلیغات تیزر فراری و اکران بدموقع این فیلم را از دلایل فروش پایین در گیشه عنوان کردند .

نقد فیلم سینمایی فراری به قلم یاسمن خلیلی فرد

فیلم «فراری» را حتما ببینید . قطعا بهترین فیلمی نیست که دیده‌ام اما فیلم تمیز و خوش‌ ساختی‌ ست که همه چیزش به اندازه است . فِراری» یا «فَراری»؟! نام انتخاب شده برای فیلم فراری است اما درواقع هر دوی این عناوین می توانند عنوانهای درست و مناسبی برای آن باشند . یکی از ایرادهای فیلم این است که داستان بی هیچ فراز و نشیبی پیش می رود . شاید بهتر آن بود که حتی مرد باخدا ، جبهه رفته و بامعرفتی چون نادر نیز لحظه ای حسی فراتر از حس یک پدر یا عمو نسبت به دختر پیدا کند ، نه بدان معنا که داستان تغییر ماهیت بدهد و نوع و شکل روابط تغییر کند ، بلکه فقط یک لحظه ، نادر احساس کند که می تواند این دختر را به شکل دیگری هم دوست داشته باشد و بعد بخاطر این احساس خود را شماتت کند و یا سریعا به همین شکل فعلی بازگردد تا دست کم نشانی از تحول و یا تبلور احساس درونی انسان در کار دیده شود .

دانلود فیلم ایرانی فراری

در طول فیلم و بخش های متعددی که در ماشین گرفته شده اند ، کاش دگردیسی و تغییری در شخصیت ها اتفاق می افتاد درحالیکه این موقعیت ها هستند که تغییر می کنند و یا ورود شخصیت های فرعی همچون زن مسافر (سیما تیرانداز) فراز و نشیب هایی نسبی به درام می بخشد . داوودنژاد هرقدر هم که به سمت درام های خانوادگی و دوستانه پیش برود نهایتا به دل جامعه باز می گردد و نگاهی عمیق و موشکافانه به اجتماع خود دارد که حاصلش را در این فیلم می بینیم . همچنان معتقدم فیلمنامه می توانست چالش های بیشتری داشته باشد ، بحران ها می توانستند عمیق تر باشند ، داستانک های فرعی متنوع تر باشند و از طول مکالمه های نادر و دختر کاسته شود . شاید فیلمساز از تمامی ظرفیت های دراماتیک اثر بهره نبرده باشد اما نتیجه فیلمی شسته رفته و خوب است . در این فیلم یک ترلان پروانه‌ ی متفاوت را می‌ بینید با بازی بسیار قوی که بی‌ شک ردپای هدایت درست کارگردان در پس آن دیده می شود .

عوامل فیلم سینمایی فراری

تهیه کننده : جهانگیر کوثرى

کارگردان : علیرضا داودنژاد

نویسنده : کامبوزیا پرتوی

تصاویر فیلم فراری

دانلود فیلم ایرانی فراری

عکس ترلان پروانه در نمایی از فیلم سینمایی فراری جدیدترین ساخته علیرضا داوود نژاد

دانلود فیلم ایرانی فراری با کیفیت های 720p و 1080p همراه داستان فیلم فراری

عکس عوامل فیلم سینمایی فراری در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر

دانلود فیلم ایرانی فراری

نخستین عکس محسن تنابنده و احمد مهرانفر در مراسم اکران عمومی فیلم ایرانی فراری

دانلود فیلم ایرانی فراری

دانلود با کیفیت 1080HQ

قیمت 3,500 تومان – حجم 3.25GB

دانلود با کیفیت 720p

قیمت 2,500 تومان – حجم 683MB

دانلود با کیفیت 480p

قیمت 2,000 تومان – حجم 491MB

سال ساخت فیلم سینمایی فراری 95 – سال پخش فیلم سینمایی فراری 97

به این پست امتیاز دهید.

مطالب مشابه

  • فیلم سرو زیر آب
  • فیلم چهل و هفت
  • فیلم هایلایت
  • فیلم لس آنجلس – تهران
  • فیلم دم سرخ ها
  • فیلم آخرین بار کی سحر را دیدی؟
  • فیلم سوفی و دیوانه
  • فیلم پشت دیوار سکوت با کیفیت HD
  • فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم
  • فیلم داش آکل