گل فان,دانلود فیلم,دانلود آهنگ,دانلود سریال,اخبار سینما

گل فان,دانلود فیلم,دانلود آهنگ,دانلود سریال,اخبار سینما

دانلود فیلم قتل و سوزاندن جسد صادق برمکی توسط دوستان + جزئیات قتل صادق برمکی

فیلم قتل و سوزاندن جسد صادق برمکی توسط دوستان

فیلم قتل و سوزاندن جسد صادق برمکی توسط دوستان این پسر مهابادی

فیلم قتل و سوزاندن جسد صادق برمکی

صادق برمکی پسر مهابادی پس از اینکه توسط دوستانش با چاقو و ساطور به قتل رسید در ادامه این جنایت توسط همین افراد جسد صادق برمکی پسر جوان مهابادی سوزانده شد . خبر و فیلم قتل پسر مهابادی بنام صادق برمکی توسط دوستان صادق برمکی بصورت در صفحات مجازی دست به دست شد و واکنش های زیاد به تصاویر قتل و سوزاندن صادق برمکی و فیلم لحظه به لحظه از نحوه قتل صادق برمکی و فیلم لحظه دلخراش سوزاندن پسر مهابادی که توسط دوستانش گرفته شده بود باعث ناراحتی و خشم مردم از این داستان شد .

فیلم مراسم تشییع جنازه صادق برمکی پسر مهابادی نیز اضافه شد . 

فیلم جسد سوخته صادق برمکی اضافه شد .

عکسهای دوست دختر صادق برمکی اضافه شد .

صفحه اینستاگرام دانیال قاتل صادق برمکی اضافه شد .

ناگفته های قتل صادق برمکی

فیلم قتل و سوزاندن جسد صادق برمکی توسط دوستان

فیلم قتل و سوزاندن جسد صادق برمکی توسط دوستان این پسر مهابادی

جزئیات قتل صادق برمکی پسر مهابادی توسط دوستانش

جسد سوخته صادق برمکی توسط یک چوپان پیدا و با خبر کردن ماموران آگاهی جسد پسر جوان مهابادی به پزشکی قانونی برای شناسایی برده می شود و چون خانواده صادق برمکی از گم شدن پسرشان به آگاهی اطلاع داده و گفته بودند که صادق به همراه دوستانش از خانه خارج شده است ، خیلی زود جسد پسرجوان مهابادی شناسایی می شود . پلیس آگاهی با بازداشت قاتلان صادق برمکی پسر مهابادی به عکسهای نحوه به قتل رساندن و فیلم آتش زدن صادق برمکی در موبایل این افراد دسترسی پیدا می کند . اعتراف قاتلان صادق پسر مهابادی درباره چرای قتل صادق برمکی خصومت شخصی عنوان می شود .

به گفته ی یکی از بستگان صادق برمکی که فیلم به قتل رسیدن صادق پسر مهابادی را در کلانتری دیده است؛ صادق با ضربات چاقو و ساطور که به سر و بدنش خورده بصورت بیهوش و نیمه جان در صندکیی عقب ماشین خوابیده و دوستان صادق در عین خونسردی در حال رانندگی و تماشای صدق هستند و چهره شان نیز پوشیده و دستکش به دست کردند . در ادامه می گوید با خارج کردن ماشین از شهر متهمان پیاده شده و با ساطور و چاقو به جان نیمه جسد صادق می افتند و در آخر کار روی صدق بنزین ریخته و او را آتش می زنند .

فیلم قتل و سوزاندن جسد صادق برمکی

صفحه اینستاگرام دانیال قاتل صادق برمکی

پیج دانیال که قاتل صادق جوان مهابادی گفته می شود به عنوان قاتل اصلی صادق برمکی شناخته شده است . در حال حاضر این پیج توسط پلیس بسته شده و تحت کنترل پلیس می باشد . دلیل به قتل رساندن صادق برمکی هنوز مشخص نشده اما به نظر می رسید بخاطر قتل ناموسی باشد . ظاهرا مقتول و قاتل عاشق یک دختر بوده اند . اخبار تکمیلی در همین پپست اعلام خواهد شد .

دانلود فیلم ها

گردآوری: گروه دانلود گل فان

http://golfun.ir/category/download

آتش زدن صادق برمکی , پدر و مادر صادق برمکی تجاوز به پسر مهابادی , تشییع جنازه صادق برمکی , فیلم قتل و سوزاندن جسد صادق برمکی , دانلود فیلم جدید صادق برمکی , صادق برمکی کجایی است , صادق برمکی کیست , عکس خانواده صادق برمکی , عکس خواهر صادق برمکی , عکس قاتلان صادق برمکی , عکس مادر صادق برمکی , علت قتل صادق برمکی , فیلم اتش زدن جسد صادق برمکی , فیلم اعدام قاتل صادق برمکی , فیلم اعدام قاتلان صادق برمکی , فیلم صادق برمکی , فیلم قتل پسر مهابادی , فیلم قتل صادق برمکی , فیلم قتل قتل صادق برمکی , قاتل صادق برمکی پسر مهابادی , قاتلان صادق برمکی مهابادی , فیلم قتل و سوزاندن جسد صادق برمکی , قتل صادق برمکی , فیلم قتل و سوزاندن جسد صادق برمکی , ماجرای صادق برمکی , ماجرای قتل پسر مهابادی , ماجرای قتل صادق چیست , مراسم خاکسپاری صادق پسرمهابادی , نحوه قتل پسرجوان مهابادی .

به این پست امتیاز دهید.

فیلم قتل و سوزاندن جسد صادق برمکی توسط دوستان

فیلم قتل و سوزاندن جسد صادق برمکی توسط دوستان + جزئیات قتل صادق برمکی

مطالب مشابه

  • واکنش امیر تتلو به ماجرای حمید صفت و مقصر دانستن مادر حمید صفت + فیلم
  • تیپ خفن آزاده نامداری در فرودگاه میلان ایتالیا + فیلم جدید آزاده نامداری
  • شکایت خانواده آتنا اصلانی از امیر تتلو به علت توهین تتلو به آتنا + فیلم
  • ماجرای دستگیری رضا هلالی و روح الله بهمنی دو مداح مشهور تهران
  • ماجرای بازداشت نود دختر و پسر به دلیل آب بازی و تفریح بصورت مختلط و گروهی