گل فان,دانلود فیلم,دانلود آهنگ,دانلود سریال,اخبار سینما

گل فان,دانلود فیلم,دانلود آهنگ,دانلود سریال,اخبار سینما

فیلم شوکه شدن ایکر کاسیاس از دیدن مسی ایرانیرضا پرستش” در امارات

فیلم شوکه شدن ایکر کاسیاس از دیدن مسی ایرانی "رضا پرستش" در امارات

فیلم شوکه شدن ایکر کاسیاس از دیدن مسی ایرانی “رضا پرستش” در امارات

فیلم شوکه شدن ایکر کاسیاس از دیدن مسی ایرانی

رضا پرستش بدل ایرانی لیونل مسی ستاره آرژانتینی تبم بارسلونا با کشور امارات با ایکر کاسیاس دروازبان سابق تیم باشگه رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا دیدار کرد و عکس یادگاری مسی ایرانی با ایکر کاسیاس در صفحات مجازی و شبکه های اجتماعی پخش شد . اما نکته جالب این دیدار شوکه شدن ایکر کاسیاس از دیدن مسی ایرانی بود . این غافلگیری که باعث شوکه شدن این دروازه بان مشهور اسپانیایی می شود . رضا پرستش با قرار دادن عکس بالا در صفحه شخصی خودش از دیدارش با کاسیاس بهترین دروازه بان تیم باشگاه رئال مادرید و یکی از بهترین دروازه بان های اخیر فوتبال جهان داد .

رضا پرستش بدل ایرانی مسی که شباهت زیادی هم به این بازیکن مطرح آرژانتینی دارد چند ماه پیش توسط پلیس ایران دستگیر شده یود که با واکنش بسیاری از کاربران ایرانی در صفحات مجازی و حتی این خبر بازداشت مسی ایرانی بازتاب بین المللی هم در سطح دنیا داشت . علت دستگیری رضا پرستش بدل مسی بخاطر جمع شدن هواداران لیونل مسی واقعی دور بدل او برای گرفتن عکس یادگاری و سلفی یود که همین امر باعث ایجاد ترافیک و شلوغی در یکی از شهرهای ایران و در نتیجه ورود پلیس ایران به این ماجرا شده یود که سااعاتی بعد بدل مسی آزاد شد .

دانلود فیلم

گردآوری: گروه دانلود گل فان

http://golfun.ir/category/download

Iker Casillas , instagram Iker Casillas , شوکه شدن ایکر کاسیاس از دیدن مسی ایرانی , ایکر کاسیاس رضا پرستش , ایکر کاسیاس مسی ایرانی , ایکر کاسیاس ویکیپدیا , بیوگرافی رضا پرستش , رضا پرستش کاسیاس , رضا پرستش مسی ایرانی , رضا پرستش ویکیپدیا , عکس کاسیاس یا مسی ایرانی , فیلم کاسیاس و مسی ایرانی , کاسیاس مسی ایرانی , لیونل مسی , ماجرای کاسیاس و مسی , شوکه شدن ایکر کاسیاس از دیدن مسی ایرانی , مسی ایرانی و کاسیاس , ورزش .

به این پست امتیاز دهید.

فیلم شوکه شدن ایکر کاسیاس از دیدن مسی ایرانی

فیلم شوکه شدن ایکر کاسیاس از دیدن مسی ایرانی “رضا پرستش” در امارات

مطالب مشابه