گل فان,دانلود فیلم,دانلود آهنگ,دانلود سریال,اخبار سینما

گل فان,دانلود فیلم,دانلود آهنگ,دانلود سریال,اخبار سینما

فیلم پری سا

به روز شده

دانلود فیلم پری سا با بازی حمید گودرزی و خلاصه داستان فیلم پریسا

دانلود فیلم پری سا

دانلود فیلم پری سا با بازی حمید گودرزی و خلاصه داستان فیلم پریسا

دانلود فیلم پری سا با بازی حمید گودرزی و خلاصه داستان فیلم پریسا

درباره فیلم سینمایی پری سا

سعید سعدی تهیه کننده مطرح سینما و تلویزیون سال 96 را با سه فیلم پرشور آغاز کرده و احتمالا یکی از تهیه کنندگانی خواهد بود که سال 96 عنوان پرکارترین تهیه کننده سال از آن خودش کند . فیلم مغزهای کوچک زنگ زده که به کارگردانی هومن سیدی که واقعا بنظیره ، فیلم دم سرخ ها به کارگردانی آرش معیریان و فیلم پری سا به کارگردانی محمدرضا رحمانی ، سه فیلمی هستند مه سعید سعدی به عنوان تهیه کننده در این فیلم ها حضور دارد . تصویربردارى فیلم سینمایى “پری سا” به کارگردانى محمدرضا رحمانى و تهیه کنندگى سعید سعدى از پنجاه درصد گذشت . پری سا به یکی از معضلات مبتلا به جامعه و جوانان توجه دارد و یکی از هنجارهای اجتماعی مورد توجه خود قرار داده است و تیم پری سا با انجام مراحل فنی فیلم را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می کنند . به زودی لینک دانلود فیلم جدید فیلم پری سا با عنوان دانلود فیلم ایرانی فیلم پری سا در همین پست قرار می گیرد .

بازیگران فیلم سینمایی پری سا

حمید گودرزی ، عباس غزالی ، بهاره افشاری ، ترلان پروانه ، شقایق فراهانی ، فاطیما بهارمست ، صحرا اسدالهى ، مارال فرجاد هستند .

داستان فیلم سینمایی پری سا

داستان فیلم پری سا که در در ژانر اجتماعی-پلیسی ساخته می شود ، به معضلات جوانان در جامعه امروزی و عدم ارتباط با آن میپردازد .

اخبار جدید فیلم سینمایی پری سا

– اسم فیلم سینمایی شب لرزه به پری سا تغییر کرد . سعید سعدی تهیه کننده فیلم در این باره گفت : با تصمیم کلی اعضای تیم ، اسم فیلم از شب لرزه به پری سا تغییر نام داد . فیلم سینمایی پریسا به کارکردانی محمدرضا رحمانی و تهیه کنندگی سعید سعدی در مرحله تدوین است و به زودی وارد مرحله ضبط صدا و ضبط موسقی فیلم می شود و پس از پایان یافتن مراحل فنی، عوامل فیلم برای مجوز نمایش فیلم سینمایی پری سا در سینماهای کشور اقدام به گرفتن مجوز می کنند .

عوامل فیلم سینمایی پری سا

تهیه کننده : سعید سعدی

کارگردان : محمدرضا رحمانی

نویسنده : –

 

دانلود فیلم پری سا

لینک دانلود فیلم پری سا پس از اکران فیلم سینمایی فیلم پریسا در سایت دانلود فیلم جدید قرار خواهیم داد .

سال ساخت 96 – ساخت پخش 97

به این پست امتیاز دهید.

مطالب مشابه

  • فیلم دم سرخ ها
  • دانلود فیلم خالتور
  • فیلم تهران من