گل فان,دانلود فیلم,دانلود آهنگ,دانلود سریال,اخبار سینما

گل فان,دانلود فیلم,دانلود آهنگ,دانلود سریال,اخبار سینما

بیوگرافی بهنام بانی و همسرش همراه عکسهای خانوادگی بهنام بانی

بیوگرافی بهنام بانی و همسرش همراه عکسهای خانوادگی بهنام بانی

بیوگرافی بهنام بانی و همسرش همراه عکسهای خانوادگی این خواننده ایرانی

بهنام بانی

بهنام یانی خواننده خوش صدا و خوش استیل کشورمان که در مدت خیلی کوتاه و با اجرای آهنگ های بسیار زیبایش که مورد پسند دختران و پسران جوان کشورمان بود خیلی زود در میان این قشر جوان توانست خودش را به عنوان یک خواننده تاز اول ثابت کند و حال پنجشنبه 96/11/19 ساعت 23 مهمان برنامه دورهمی با اجرای فوق العاده زیرکانه و عالی مهران مدیری کارگردان مطرح و توانای کشور عزیزمان ایران خواهد بود . صفحه اینستاگرام برنامه دورهمی با انتشار عکس بالا خبر از مهمان شدن بهنام بانی در برنامه دورهمی مهران مدیری را داد . باید منتظر باشیم و نگاه کنیم که خروجی این سری از برنامه دورهمی که با مجری گری مهران مدیری و حضور این خواننده خوش استیل کشورمان که یکی بهترین خواننده های حاا حاضر ابران در زمینه پاپ می باشد و بیشتر جوانان صدایش را دوست دارند ، چه چیزی خواهد بود . در ادامه علاوه بر بیوگرافی بحنام بانی می توانید عکسهای اینستاگرام بهنام بانی را که از صفحه اینستاگرام بهنام بانی و طرفدارانش انتخاب شده است را مشاهده کنید .

بیوگرافی بهنام بانی و همسرش همراه عکسهای خانوادگی بهنام بانی

عکس پدر و مادر بهنامبانی در کنسرت این خواننده خوش صدا و خوش استیل

بیوگرافی بهنام بانی و همسرش

بهنام بانی متولد 12 مهرماه 1366 در شهر دامغان خواننده ایرانی در سبک پاپ است . بانی طبق گفته خودش در سن 8 سالگی در مدرسه که درس مس خواند با توجه به صدای خوابی که داشت به عنوان قاری قرآن در صف مدرسه قران می خاند و از همان کودکی دوست داشت خواننده شود و در سطح اول کشور خوانندگی بکند .بهنام بانی فارغ الحتصل رشته مهندسی عمران است که خیلی به خوانندگی اش ربطی ندارد . کم کم از زمان دانشجویی به طور خیلی حرفه ای فعالیت موسیقی خودش را شروع کرد و ناصر عبداللهی و محمد اصفهانی را به عنوان الگوهای خود معرفی کرد و همیشه صدای این خواننده ها را گوش می کرد . از آهنگ های مشهور انی خواننده خوش استیل می توان به : #علاقه خاص #من یه دیوونم #چی بگم #عاشقم کرده #چه بخوای چه نخوای اشاره کرد .

زندگی شخصی بهنام بانی

بهنام بانی به واسطه پدرش که یکی از نوازندگان خوب در زمان خودش فعالیت می کرد با دنیای موسیقی آشنا شد و از سن 11 سالگی با کمک پدرش شروع به آموختن موسیقی کرد . در دوران دانشجویی به طور حرفه ای موسیقی را پبگیری کرد و نزد استادن بزرگی برای یاد گرفتن فنون این رشته حساس رفت و پس همکاری با چندتن از خوانندگان و گروه های موسقی در کشور با آهنگ علاقه خاص به شهرت و محبوبت فراوان رسید و در اولین کنسرت موسیقی خودش که در تهران برگزار شد توانست رکوردها بشکند و به عنوان اولین خواننده ای باشد که تمام بلیط های کنسرتش در کمتر از 20 دقیقه به فروش برود . بهنام بانی برخلافه برخی از سایت ها که خبر ازدواج بهنام بانی و همسرش را مطرح کرده اند در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است و می گوید فعلا هچچ قصدی برای ازدواج ندارد و در آینده ی نزدیک به ازدواج کردن فکر خواهد کرد .

بیوگرافی بهنام بانی و همسرش همراه عکسهای خانوادگی بهنام بانی

عکس خواهر و خواهرزاده بانی در کنسرت این خواننده خوش صدا و خوش استیل

بیوگرافی بهنام بانی و همسرش همراه عکسهای خانوادگی بهنام بانی

عکس جدید بانی خواننده خوش استیل ایرانی در اینستاگرام

حواشی حضور بهنام بانی در برنامه دورهمی

بانی قرار بود در فصل قبلی برنامه دورهمی مهمان این برنامه با اجرای مهران مدیری باشد ، اما به دلایلی این برنامه با حضور بهنام بانی پخش نشد و مهران مدیری دوباره از این خواننده جوان دعوت کرد که در سری جدید برنامه دورهمی حضور داشته باشد اما در برخی سایت ها مطرح شد که این خواننده به دلیل وجود دلخوری از برنامه قبلی دورهمی ، حضور در سری جدید را نپذیرفته و گفته است که به برنامه دورهی نمی آید ، اما این خواننده ایرانی در مصاحبه کوتاه این خبر را شابعه خواند و گفت در برنامه دورهمی شرکت می کنم .

گردآوری: گروه عکس گل فان

http://golfun.ir/category/picture

به این پست امتیاز دهید.

بیوگرافی بهنام بانی و همسرش همراه عکسهای خانوادگی بهنام بانی

بیوگرافی بهنام بانی و همسرش مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری

مطالب مشابه

  • بیوگرافی زیبا کرمعلی و همسرش + عکس های اینستاگرام زیبا کرمعلی
  • بیوگرافی خسرو حیدری و همسرش مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری
  • بیوگرافی پژمان جمشیدی و همسرش + تصاویر اینستاگرام پژمان جمشیدی مهمان دورهمی
  • ازدواج آناهیتا افشار و همسرش + عکس ها و بیوگرافی آناهیتا افشار و همسرش
  • ازدواج نصرالله رادش با همسر دومش + بیوگرافی نصرالله رادش و همسر اولش
  • جزئیات ازدواج کریم انصاری فرد و دختر میلیاردر یونانی آمریکایی + تصاویر
  • عکس همسر دوم بابک جهانبخش + عکس همسر اول بابک جهانبخش
  • نیوشا ضیغمی در دورهمی + بیوگرافی نیوشا ضیغمی و همسرش آرش پولادخان
  • اولین عکس همسر دوم هومن سیدی و دخترش نیل سیدی منتشر شد + بیوگرافی
  • دعوای ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در اینستاگرام بعد از رابطه عاشقانه شان